zondag 6 januari 2013

Donkere dagen

Wat een donkere en sombere dagen zijn het toch.
 Qua weer dan...
De kerstboom en alle versieringen zijn er weer uit.
Ik mocht van mijzelf een bosje tulpen kopen.
 
Zelfs een foto maken is moeilijk in deze donkere tijd.
Maar met wat fotobewerking weten we er toch nog een
vrolijk plaatje van te maken.
 
 
 
 
Laat het voorjaar maar komen!
(optimistisch blijven toch?)
 
(ps: een pluspunt van het weer is dat het helemaal niet koud is,
dat is dan wel weer fijn, vind ik)
 
 
Groetjes van Ellebel

7 opmerkingen:

  1. De zon mag inderdaad wel weer komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit (al is er wat kleur ingebracht ;-)) Mooi blik, eentje van Appiehappie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig die tulpjes , geef mij ook maar het voorjaar, alles in bloei!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Zon mag voor mij ook weer komen, ik zag vandaag dat de clematis naast ons huis al begint uit te lopen. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk plaatje! Wanneer je niet beter zou weten zou je denken dat bij jou thuis de lente al is begonnen!

    Liefs,
    Mama Krieltje

    www.mamakrieltje.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.