woensdag 27 juni 2012

Een hele leuke verrassing vanmorgen!

Op de deurmat lag vanmorgen wel een hele leuke verrassing!
Dit Amerikaanse Engelse blad Cross Stitcher.


Ik ken het blad niet, maar een hele lieve nicht van mij heeft deze spontaan toegestuurd.
Ze had via via gehoord dat ik nogal creatief bezig ben en dit blog ben gestart.
In New York heeft ze deze voor mij gekocht. Ik vind dat echt heel leuk!

En kijk eens naar de foto's!
Borduren komt nu toch ook weer op mijn TO DO-lijstje te staan hoor!



Laten dit nou net mijn kleuren zijn!




En die patroontjes! Echt leuk!
















Ik zou paars niet direct kiezen als achtergrondkleur,
maar het plaatje is leuk!!
(en de tekst ook!)

Een erg inspirerend blad, dus ik ben blij!
(nu nog meer tijd zoeken om het allemaal te gaan maken......)


Groetjes van Ellebel





2 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen, wat een leuke blog heb je.Ik ben blij dat ik je blog gevonden heb. Mooie borduurwerkjes zijn dit...Ik ben nu een kleedje voor in mijn poppenhuis aan het borduren maar ik moet toch ook maar eens iets voor in het interieur gaan maken.
    Ben benieuwd wat jij uit het blad gaat maken.
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk blad zeg, zoiets zou ik ook wel weer eens willen borduren!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.